
Resultater fra kundeundersøgelse 2025
Mod en førsteklasses oplevelse
Hos Vileda Professional er kunden i centrum for alt, hvad vi gør. For at kunne udvikle vores arbejde i den rigtige retning gennemførte vi også i år en kundeundersøgelse i samarbejde med vores analysepartner Siqni. Målet var at få direkte feedback på, hvilke faktorer der er vigtigst for kunderne – og hvordan vi hos Vileda Professional klarer os på disse områder.
Over 450 kunder og samarbejdspartnere fra Norden og Baltikum deltog i undersøgelsen. Den feedback, vi har modtaget, giver os værdifuld indsigt i, hvor vi lykkes, og hvor der stadig er plads til forbedring. Resultaterne danner grundlag for vores fortsatte arbejde med at udvikle endnu mere kundecentrerede løsninger og services.
De mest betydningsfulde faktorer i relation til Vileda Professional var ifølge kundernes vurdering: høj kvalitet, faglig ekspertise, ansvarlighed, brugervenlighed samt adgang til information og support. Gennemsnittet for disse nøglefaktorer steg i år til imponerende 87,8. Ligesom sidste år var Høj kvalitet den vigtigste faktor. Undersøgelsen omfattede også et NPS (Net Promoter Score)-segment, hvor resultatet steg fra 54 til 63 i Norden og Baltikum.
Vi vil gerne takke alle, der deltog i undersøgelsen, og samtidig forsikre, at vi også fremover vil gøre vores yderste for at leve op til de høje forventninger og den kvalitet, der forbindes med Vileda Professional.