survey-results-smiley.jpg

Resultater fra kundeundersøgelse 2024

Resultater fra kundeundersøgelse 2024

Vi spurgte – du svarede

Hos Vileda Professional er kunden i centrum for alt, hvad vi gør. For at kunne betjene dig bedst muligt ønskede vi at få feedback lige fra hestens egen mund. Derfor slog vi os sammen med en forskningspartner ved navn Siqni og begyndte at arbejde. I alt deltog over 400 kunder og partnere fra Norden og Baltikum og gav os feedback på, hvilke emner du sætter mest pris på, og hvordan vi præsterer inden for nævnte emner.

De mest betydningsfulde faktorer, når det kommer til din opfattelse af Vileda Professional var; høj kvalitet, brugervenlighed, professionel ekspertise, bæredygtighed og omkostningsbesparelser. Vi var ydmyge og glade for at erfare, at gennemsnittet i disse fem kategorier var 84,2 ud af 100, med høj kvalitet, der scorede hele 89 point. Undersøgelsen indeholdt også et NPS-segment (Net Promotor Score), som gav os en score på 54 for vores nordiske og baltiske region.

Vi vil gerne udtrykke vores dybeste taknemmelighed til alle, der deltog, og sikre, at vi fortsat vil gøre vores bedste for at leve op til de høje standarder, du er kommet til at forvente fra Vileda Professional.